• تاریخ انتشار : 1402/02/16 - 09:58
  • بازدید : 301
  • تعداد بازدید : 293
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ارتقای مرتبه دو تن از اعضای محترم هیئت علمی دانشکده از دانشیاری به استادی

ارتقای مرتبه سرکار خانم دکتر شکوه السادات خالو از دانشیاری به استادی

در جلسه هیئت ممیزه دانشگاه، مرتبه علمی سرکار خانم دکتر شکوه السادات خالو عضو محترم هیئت علمی گروه آموزشی سلامت، ایمنی و محیط زیست دانشکده، از دانشیاری به استادی ارتقا یافت.

 

ارتقای مرتبه جناب آقای دکتر سید سعید هاشمی نظری از دانشیاری به استادی

در جلسه هیئت ممیزه دانشگاه، مرتبه علمی جناب آقای دکتر سید سعید هاشمی نظری مدیر محترم گروه آموزشی اپیدمیولوژی دانشکده، از دانشیاری به استادی ارتقا یافت.

 

***********

روابط عمومی دانشکده این ارتقای مرتبه را تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت های روزافزون دارد.

 

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 125977
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست