فرصت های شغلی

 ارسال آگهی دعوت به اشتغال (ویژه کارفرمایان)

از این پس صاحبان محترم مشاغل، کارآفرینان و مدیران گرامی بخش دولتی و خصوصی می‌توانند جهت تامین نیروی انسانی خود با ارسال آگهی در سایت دانش‌آموختگان دانشکده بهداشت و ایمنی، از ظرفیت‌های دانشجویان و دانش‌آموختگان نخبه این دانشکده در جهت بهبود وضعیت کسب و کار خود استفاده نمایند.

اداره دانش‌آموختگان دانشکده آگهی‌های اشتغال را در سایت، کانال رسمی در فضای مجازی به دانش‌آموختگان خود اطلاع رسانی خواهد نمود.

صاحبان محترم مشاغل می توانند برای معرفی فرصت‌های شغلی خود اطلاعات لازم را به آدرس phs_alumni@sbmu.ir  ارسال نمایند. در صورت موفق بودن ارسال اطلاعات و تایید جهت انتشار، یک کد پیگیری به آگهی مورد نظر اختصاص داده خواهد شد.

لازم به ذکر است استفاده از این خدمات فعلاً به صورت رایگان خواهد بود.

 معرفی فرصت های شغلی

یکی از مهمترین اهداف کانون دانش‌آموختگان دانشکده بهداشت و ایمنی، تسهیل در امر اشتغال دانش‌آموختگان مستعد می‌باشد. در این راستا موقعیت‌های شغلی پیشنهاد شده به ما ابتدا مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس موقعیت‌های منتخب در این بخش به شما عزیزان اطلاع‌رسانی می‌شوند.

لازم به ذکر است فرصت‌های شغلی معرفی شده صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارند و دانشکده هیچ‌گونه تعهد و مسئولیتی در این زمینه ندارد.

 

 

 

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست