• تاریخ انتشار : 1402/09/20 - 12:23
  • بازدید : 357
  • تعداد بازدیدکننده : 282
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کسب رتبه سوم رویداد استارتاپی فینوس توسط دانشجویان دانشکده بهداشت و ایمنی

رویداد استارتاپی فینوس در تاریخ 15 و 16 آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار گردید.

روز اول این دوره در راستای مهارت های استارتاپی کارگاه های آموزشی توسط منتورهای مربوطه برگزار شد و در روز دوم با حضور 14 تیم چهار نفره از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سطح تهران، داوری ایده ها انجام شد.

ایده دانشجویان دانشکده بهداشت و ایمنی تحت عنوان "THE GUIDING LIGHT OF DEMENTIA IN OLD AGE" توسط خانم ها فاطمه هاشمی دزکی، سوما محمدی سراب، مبینا خانقائی و اسماء میرزا حسن پور از دانشجویان مقطع کارشناسی  ارشد سلامت سالمندی و عضو کمیته فناوری دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ارائه و موفق به کسب رتبه سوم شد.

لازم به ذکر است خانم ها هاشمی دزکی، محمدی سراب و خانقائی در ایده بازار همایش تازه های علوم بهداشتی کشور نیز موفق به کسب رتبه سوم شده بودند.

این دانشجویان در خصوص ایده خود گفتند: دمانس واژه ای برای چندین بیماری است که بر حافظه، توانایی فکر کردن و توانایی انجام فعالیت های روزانه تاثیر میگذارد. این بیماری دارای سیر پیشرونده بوده و پیامد های اقتصادی، اجتماعی، روانی و جسمی و نه تنها برای فرد بیمار، بلکه برای مراقبان، خانواده ها و جامعه در بردارد؛ لذا این ایده مبتنی بر اپلیکیشن بوده و با هدف کمک به کاهش اختلالات شناختی در جامعه طراحی شده است.


  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 136201
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست