• تاریخ انتشار : 1402/07/19 - 14:21
  • بازدید : 96
  • تعداد بازدیدکننده : 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده بهداشت و ایمنی به دانشجویان جدیدالورود

به نام آنکه ،هستی جان از او یافت

توفیق ورود به دروازه های دنیای علم و دانش ،یکی از موهبت های الهی است که،هر انسانی بی شک در سایه تلاش و تکاپو در کسب دانش،از این موهبت بهره خواهد جست.

دانشجویان گرامی، در این دوره جدید با بهره گیری از دانش و تجربه اساتید، خویش را برای ایفای نقشی اثر گذار در آینده جامعه مهیا می سازند، پس، تسلیم نشوید قبل از اینکه به موفقیت برسید. وقتی می کوشید به هدفتان برسید، همواره باید این را بدانید که موفقیت خیلی نزدیکتر از آن است که فکرش را می کنید. آن زمان می توانید احساس کنید که موفقیت در چند قدمی شما ایستاده است. کلید راه این است که دلسرد نشوید و همینطور به جلو بروید. پشتکار یعنی مواجه شدن با ترس ها بدون اینکه تسلیم شوید. استعدادها و موهبت هایی که دارید را کشف کنید. بیاموزید چگونه آن استعدادها و موهبت های الهی را در راهی استفاده کنید که برای دیگران مفید باشد. تلاش کنید با ارزش تر شوید،مطمئن باشید موفقیت شما را تعقیب خواهد کرد. خستگی را کنار بگذارید، اما هرگز امید را رها نکنید. از فکر کردن به شکست‌هایتان دست بکشید، اما هرگز از اهداف‌تان دست نکشید. فکر کردن به گذشته را رها کنید، اما هرگز آینده را به حال خود رها نکنید.

 دانشگاه نیز به عنوان یک نهاد اجتماعی ،فرهنگی ، آموزشی ،پژوهشی و همچنین کانون تفکر و جوشش فکری در جامعه محسوب شده ودر این راستا بر همه ما لازم است که با ایجاد فضایی سرشاراز نشاط، در مسیر پویایی علمی، فرهنگی و پژوهشی ، در محیط دانشکده تلاش نماییم.

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده بهداشت و ایمنی ضمن عرض خیر مقدم ورود دانشجویان جدیدالورود به این دانشکده، موفقیت شما را در آزمون سازمان سنجش آموزش کشور تبریک عرض نموده، امیدواریم این مقطع تحصیلی برای یکایک شما توام با موفقیت و شادابی و سلامتی باشد و بهترین خاطرات زندگی شما در این دانشکده رقم بخورد.

                                                                         دکتر محمد حسین وزیری

                                                                                                                                   معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده بهداشت و ایمنی

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 132739
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست