• تاریخ انتشار : 1402/07/10 - 12:43
  • بازدید : 103
  • تعداد بازدیدکننده : 100
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون دانشجویی دانشکده به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه وحدت و همدلی، اقتدار و استقلال مسلمانان و همچنین تقویت و ترویج یکدلی در نوای آسمانی « أشهد أن محمد رسول الله» نهفته است.

بی شک نام گذاری هفته ی وحدت از سوی معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، ناشی از درک عمیق ایشان از دین مبین اسلام بود و به یقین پیشرفت های چشمگیر و بی نظیر جمهوری اسلامی ایران در سایه ی اتحاد، برادری و برابری حاصل شده است. در این میان جامعه ی دانشگاهی رسالت دارد تا با پیروی از سیره ی پیامبر اکرم (ص)، برای تحقق هرچه بیش تر وحدت و یکپارچگی مسلمانان، تقویت صلح و مودت مسلمانان و حفظ کرامت انسانی، از مسیر دانش و پژوهش هدف گذاری و برنامه ریزی نماید.

بدینوسیله فرارسیدن هفدهم ربیع‌الاول، زادروز خجسته‌ی تجلی رحمت خدا بر بشریت و پیام‌آور وحدت و معرفت؛ حضرت ختمی مرتبت (ص) و خلف صالحش ششمین ستاره‌ی سلسله‌ی عترت و امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) را صمیمانه به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به ویژه به اساتید محترم، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز دانشکده بهداشت و ایمنی شادباش و تهنیت می‌گویم. امیدوارم به میمنت این مناسبت‌های فرخنده، فرهنگ وحدت و همدلی که یکی از زیباترین ارمغان‌های سیره قولی و عملی پیامبر رحمت برای بشریت است را در منش و افکار و رفتارمان متجلی سازیم و آن را زمینه‌ساز اعتلاء و سربلندی مکتب انسان‌ساز اسلام در همه‌ی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بگردانیم.

                                                                          دکتر محمد حسین وزیری

                                                                                                                                   معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده بهداشت و ایمنی

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 132267
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست