• تاریخ انتشار : 1400/12/07 - 12:12
  • بازدید : 60
  • تعداد بازدیدکننده : 56
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اولین کنگره بین المللی و چهاردهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور برگزار شد.

همايش

 اولین کنگره بین المللی و چهاردهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور سه شنبه 3 اسفندماه سال 1400 با شعار پویای دانشجوی علوم بهداشتی، کلید بهبود سلامت جامعه، آغاز به کار کرد. این همایش از طریق آپارات، اینستاگرم و اسکای روم جهت استفاده اساتید، دانشجویان و متخصصین و علاقمندان حوزه های بهداشتی در سراسر کشور به صورت زنده پخش گردید.

در مراسم افتتاحیه این همایش ابتدا آقای دکتر اسلامی رئیس دانشکده بهداشت و ایمنی و رئیس همایش سخنرانی کردند ایشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات  تمامی دانشجویان و دست اندرکاران برگزاری همایش، درخصوص روند برگزاری و تلاش ها و زحمات صورت گرفته جهت برگزاری هرچه بهتر همایش  صحبت کرده و ابراز امیدواری کردند این همایش و مقالات تخصصی که در آن ارائه خواهد شد مورد استفاده تمامی پژوهشگران و دانشجویان قرار گیرد.  

در ادامه آقای دکتر محمدرضا سهرابی معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صحبت کردند. مراسم افتتاحیه با صحبت های خانم سودا فلاح دبیر علمی همایش و گزارش کوتاه ایشان درخصوص مقالات دریافتی، روند داوری و پذیرش مقالات به پایان رسیده و رسما پنل های علمی همایش آغاز گردیدند.

در روز اول همایش 3 پنل تخصصی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار، بهداشت محیط و سلامت در بلایا و فوریت ها، هر کدام با ارائه مقاله یک سخنران کلیدی و ارائه سه مقاله دیگر به صورت حضوری یا مجازی و اعلام نظر و صحبت های تخصصی داوران پنل ها برگزار شد.

پنل چهارم روز اول، پنل بین الملل بوده که امسال برای اولین بار به این همایش اضافه گردید. در این پنل دو سخنران کلیدی یکی از آلمان و دیگری از لهستان سخنرانی کردند و سپس یک مقاله از هند و دو مقاله از عراق نیز ارائه گردید.

چهارشنبه 4 اسفند ماه دومین روز برگزاری همایش با 3 پنل بهداشت عمومی، اپیدمیولوژی، ارگونومی و سلامت، ایمنی و محیط زیست با ارائه مقاله یک سخنران کلیدی و ارائه سه مقاله دیگر به صورت حضوری یا مجازی و اعلام نظر و صحبت های تخصصی داوران پنل ها به کار خود ادامه داد.

در خاتمه همایش آقای دکتر علیرضا شوری زاده مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سخنرانی نمودند. سپس آخرین پنل همایش، پنل ویژه با موضوع "نقش علوم بهداشتی در کنترل و پیشگیری از کووید در کشور" با حضور آقای دکتر زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا، آقای دکتر حمید سوری عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا و استاد بازنشسته دانشکده بهداشت و ایمنی،  آقای دکتر رسول یاراحمدی عضو شورای بود HSE و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و آقای احمد مهری دانشجوی دکترای تخصصی اپیدمیولوژی دانشکده بهداشت و ایمنی به عنوان مجری و میزبان پنل برگزار شد.

چهاردهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور با اعطای لوح تقدیر به سخنرانی و پوستر برتر هر پنل، ایده فناورانه برتر، همکاران اجرایی و علمی و دست اندرکاران برگزاری همایش به کار خود خاتمه داد.

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 114061
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست