• تاریخ انتشار : 1399/08/20 - 09:55
  • بازدید : 506
  • تعداد بازدیدکننده : 74
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

آغاز به کار سیزدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی

سیزدهمین همایش دانشجویی

 

سیزدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی در روز سه شنبه 20 ام آبان ماه به وصورت وبینار و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به میزبانی دانشکده بهداشت و ایمنی و با مشارکت مجازی بیش از 850 نفر از دانشجویان، اساتید و متخصصان در سراسر کشور آغاز گردید و در روز چهارشنبه 21ام آبان ماه به کار خود خاتمه خواهد داد.

 

در مراسم افتتاحیه همایش آقای دکتر اکبر اسلامی ریاست دانشکده بهداشت و ایمنی ضمن عرض خیرمقدم به عزیزان و تشکر از زحمات بسیار کادر اجرایی همایش و همکاری معاونت های محترم تحقیقات و فناوری و دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، به ضرورت و اهمیت شاخه های مختلف علوم بهداشتی در جامعه به ویژه در شرایط حاضر و با شیوع کووید 19 پرداختند.

 

 

 

در ادامه جناب  آقای دکتر محمدهادی امام هادی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از تلاش های مستمر مسئولین محترم و دانشجویان گرامی تشکر نمودند. ایشان بیان کردند امروز شاهد یک همایش قدرتمند هستیم که با تلاش دانشجویان به سیزدهمین دوره خود رسیده است. وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در روزهای اخیر، لزوم اقدامات پیشگیرانه در مدیریت کرونا و تشکر ایشان بابت زحمات بی دریغ کادر بهداشتی و درمانی پرداختند.

سپس آقای دکتر جانبازی معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از شهدای مدافع سلامت یاد کردند و از رونمایی طرح شهید سلیمانی برای مدیریت بیماری کووید 19 در روزهای آتی خبر دادند.

 

 

 

در خاتمه نیز حجت الاسلام فرهاد زاده نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه بیان کردند امیدوارم این همایش به سمت نظریه پردازی های جدید در علوم بهداشتی برود و در راستای اهداف و آرمان های الهی گام بردارد.

 

پس از مراسم افتتاحیه پنل های علمی آغاز به کار کردند.

 

پنل اول: بهداشت محیط

سخنران کلیدی این پنل، آقای مهندس محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت

دبیر پنل: خانم فاطمه سهل آبادی (دانشجوی دکترای بهداشت محیط)

هیئت داوران: آقای دکتر نادعلی علوی (عضو هیئت علمی گروه بهداشت محیط دانشکده بهداشت و ایمنی)، آقای محمدرضا عالی پور و آقای حسن رسول زاده

در این پنل سه مقاله به صورت مجازی ارائه گردید. در انتهای پنل نیز آقای دکتر مهدی مختاری، مدیر روابط عمومی انجمن علمی بهداشت محیط ایران به صورت مجازی درخصوص وضعیت و فعالیت های بهداشت محیط در حال حاضر صحبت نمودند.

 

 

پنل دوم: بهداشت حرفه ای و ایمنی

سخنران کلیدی: آقای دکتر خسروی، معاون بهداشت حرفه ای مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت

دبیر پنل: زهرا محمدی (دانشجوی دکترای بهداشت حرفه ای)

هیئت داوران: خانم دکتر زنده دل (عضو هیئت علمی گروه بهداشت حرفه ای دانشکده بهداشت و ایمنی)؛ آقای مهدی محمدیان و آقای قاسم حسام

در این پنل دو مقاله به صورت حضوری و یک مقاله به صورت مجازی ارائه گردید. در انتهای پنل نیز آقای دکتر اصیلیان، رئیس انجمن بهداشت حرفه ای کشور به صورت مجازی صحبت نمودند

 

 

 

پنل سوم: ارگونومی

سخنران کلیدی: آقای دکتر ابوحسین، عضو هیئت علمی گروه ارگونومی دانشکده بهداشت و ایمنی

دبیر پنل: اعظم ملکی (دانشجوی دکترای ارگونومی)

هیئت داوران: خانم دکتر صارمی (عضو هیئت علمی دانشکده بهداشت و ایمنی)، خانم سعیده مسافرچی و آقای بهرام کوهنورد

در این پنل دو مقاله به صورت حضوری و یک مقاله به صورت مجازی ارائه گردید. در انتهای پنل نیز آقای دکتر مصطفی پویاکیان دبیر انجمن علمی ارگونومی و مهندشی عوامل انسانی صحبت نمودند.

 

 

 

پنل چهارم: بهداشت عمومی

سخنران کلیدی: دکتر علی رمضانخانی، مدیر گروه بهداشت و ارتقاء سلامت دانشکده بهداشت و ایمنی

دبیر پنل: خانم الهه لعل منفرد (دانشجوی دکترای بهداشت و ارتقاء سلامت)

هیئت داوران: خانم دکتر سکینه رخشنده رو (عضو هیئت علمی گروه بهداشت و ارتقاء سلامت دانشکده بهداشت و ایمنی)، خانم مریم ترابیان و آقای علی صفری

در این پنل یک مقاله به صورت حضوری و دو مقاله به صورت مجازی ارائه گردید. در انتهای پنل نیز آقای دکتر محمدحسین تقدیسی، دبیر انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت به صورت مجازی صحبت نمودند.

 

 

 

لازم به ذکر است 7 کارگاه جانبی با عناوین "کاربرد نوین برنامه ریزی- نظریه تحول در مدیریت ریسک حوادث و بلایا، اقدامات بشردوستانه در بلایا، نرم افزار Air Q، آشنایی با فرصت های مطالعاتی و انتقال تجارب آکادمیک اروپا، نرم افزار GIS، نرم افزرار Opensim و کاربرد FDS در شبیه سازی عددی حریق" نیز برگزار گردید.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 98481
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست