اهداف گروه

 گروه مهندسی بهداشت حرفه ­ای وایمنی کار با تکیه بر توان داخلی خود و استفاده از فرصت ­های بیرونی جهت ­گیری کلان خود را درتربیت نیروهای متخصص برای حرکت به سوی سالم سازی محیط کار، ارتقای بهره ­وری و کمک در امر دستیابی به رفاه اجتماعی تعریف نموده است و اهداف آموزشی و پژوهشی به شرح ذیل را به عنوان مهترین ارزش چشم انداز گروه مدنظر قرار داده است

اهداف آموزشی:

  • ارائه آخرین سرفصل آموزشی مصوب شورای عالی برنامه ­ریزی با برنامه­ های ترمیک نظام یافته
  • اعتباربخشی آموزشی گروه براساس سنجه­ های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  • ارتقای مستمر کیفیت آموزشی (حضوری و مجازی)
  • همکاری گرفتن از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تولید محتواهای آموزشی و تدریس در مقطع کارشناسی جهت ارتقای قابلیت ­های آموزشی
  • ارایه دوره ­های آموزشی و تولید محتواهای تخصصی بر اساس نیاز صنایع  و معاونت­ های بهداشتی
  • بازنگری سرفصل ­های آموزشی دروس ارائه شده در مقاطع رشته مهندسی بهداشت حرفه ­ای و ایمنی­ کار
  • ایجاد قابلیت ­های آموزشی کاربردی در آزمایشگاه ­ها و فراهم نمودن بازدید­های آموزشی در ارایه سرفصل آموزشی

اهداف پژوهشی:

  • ارتقای پایان نامه ­های تحصیلات تکمیلی به واسطه ی تولید خروجی از پایان نامه ­ها شامل مقاله، راهنما و ثبت اختراع
  • طراحی و هدایت پایان ­نامه های پژوهشی تعریف شده در عرصه (صنعت، موسسات تحقیقاتی، وزارتخانه­ های مرتبط و  شرکت­ های دانش بنیان)
  • طراحی و هدایت پایان ­نامه ­های پژوهشی فنآورانه محور و با قابلیت ثبت اختراع و تولید سرمایه
  • طراحی و هدایت پایان­ نامه ­های پژوهشی با قابلیت ایجاد توانمندی در به کارگیری وسایل، تجهیزات سنجش و اندازه ­گیری عوامل زیان­ آور محیط­ های کار و طراحی سیستم­ های کنترل
  • افزایش قابلیت­ های تحقیقاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی  و با همکاری مقاطع مختلف علاوه بر موضوع پایان­ نامه
  • تولید پژوهش­ های بین رشته­ ای  و با  همکاری­ های بین دانشگاهی در ایران و خارج از کشور
  • ارتقای امکانات پژوهشی درآزمایشگاه ­ها
  • ایجاد زمینه مناسب برای ارتقای گروه در راستای جذب محققان پسادکتری و پروژه ­های تقاضامحور و مورد نیاز صنایع یا سازمان­ ها

اهداف اجرایی:

  • بازبینی سالیانه اهداف  گروه 
  • بازبینی اهداف با مشارکت اعضای هیئت علمی
  • بازبینی اهداف با مشارکت دانشجویان تحصیلات تکمیلی

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست