• تاریخ انتشار : 1402/10/10 - 13:13
  • بازدید : 190
  • تعداد بازدیدکننده : 169
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست صمیمانه به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری

یکشنبه 10 دی ماه 1402 به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تقدیر از همکاران این حوزه نشست صمیمانه ای برگزار شد.

دکتر کرمی معاون پژوهشی  دانشکده ضمن عرض خیرمقدم از حمایت های هیئت رئیسه دانشکده جهت همراهی همیشگی و بی دریغ  از معاونت پژوهشی، تشکر و قدردانی نمودند.

وی با اشاره به عناوین و افتخارات کسب شده در سال جاری شامل دانشکده فناور منتخب و دانشجوی فناور منتخب در بیست و چهارمین جشنواره ابوریحان بیرونی و همچنین کسب عنوان کتابخانه برتر دانشگاه،  کسب این موفقیت ها را مرهون  زحمات بی شائبه مدیران و کارشناسان تابعه حوزه معاونت پژوهش و فناوری در کتار تلاش های اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان ساعی دانشکده بهداشت و ایمنی دانستند.

معاون پژوهشی دانشکده اظهار امیدواری کردند در حوزه فناوری و ارتباط با صنعت شاهد پیشرفت روزافزون بوده و این معاونت در راستای ترویج اکوسیستم و فضای فناوری در دانشکده قدم بر می دارد.

در ادامه دکتر اسلامی رییس دانشکده از معاونین، مدیران و کارشناسان این حوزه تشکر کردند. ایشان بر ایجاد نشاط و خلاقیت در میان دانشجویان و استفاده از ظرفیت های دانشجویی در پژوهشکده و مرکز رشد تاکید کردند.

سپس سرکار خانم دکتر فرهنگ گزارش کوتاهی از اقدامات دانشکده در حوزه فناوری ارائه دادند. سایر همکاران نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

این نشست با اهدای لوح تقدیر خدمت همکاران حوزه پژوهش به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار کتابخانه
  • گروه خبری : 137126
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست