• تاریخ انتشار : 1397/04/13 - 09:00
  • بازدید : 594
  • تعداد بازدیدکننده : 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اطلاعیه

تغییر مخزن کتابخانه از حالت بسته به حالت باز

قابل توجه دانشجویان محترم با توجه به تغییر مخزن کتابخانه از حالت بسته به حالت باز لطفا وسایل خود را داخل کمد قرار دهید و از آوردن هر گونه وسیله در داخل کتابخانه به استثنای لب تاپ شخصی خودداری نمایید.

به اطلاع اساتید و دانشجویان محترم می رساند که سیستم کتابخانه دانشکده از حالت مخزن بسته به مخزن باز تغییر یافت، لذا چندین نکته در ارتباط با این موضوع خدمتتان اطلاع رسانی می گردد.

   دانشجویان محترم می بایست قبل از ورود به سالن مطالعه وسایل خود را داخل کمد ها قرار داده و از آوردن هر گونه وسیله در داخل کتابخانه به استثنای لب تاپ شخصی خودداری نمایند.

      همچنین دانشجویان محترم  می بایست به هنگام خروج از کتابخانه کمدها را تخلیه نموده و کلید را به میز امانت تحویل دهند. لازم به ذکراست وسایل بجا مانده در کمدها  در پایان ساعت اداری تخلیه میگردند و هرگونه مسئولیتی بر عهده دانشجو میباشد.                                                   

    دانشجویان به هنگام ورود به مخزن کتابخانه  هیچگونه کتابی به همراه نداشته باشند.آوردن هر گونه کتاب شخصی به مخزن تخلف محسوب می شود و با فرد خاطی مطابق با مقررات برخورد می گردد.

     پیشاپیش از تمامی دانشجویان محترم بخاطر رعایت کردن مسائل فوق تشکر می گردد و در ضمن عزیزان می توانند انتقادات و نظرات خود را به آدرس library.h2018@gmail.com ارسال نمایند.

 

با تشکر

سرپرست واحد کتابخانه دانشکده بهداشت

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار کتابخانه
  • گروه خبری : 64072
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست