• تاریخ انتشار : 1399/06/23 - 12:22
  • بازدید : 307
  • تعداد بازدیدکننده : 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

چاپ کتاب بهداشت محیط و نقش آن در کنترل عفونت های بیمارستانی

چاپ كتاب

کتاب راهنمای بهداشت محیط و نقش آن در کنترل عفونت های بیمارستانی توسط آقای دکتر عباس شاهسونی عضو محترم هیئت علمی گروه مهندسی بهداشت محیط دانشکده بهداشت و ایمنی از طریق انتشارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر شده است.

این راهنما شامل الزامات، دستورالعمل ها و رهنمودهای مرکز تخصصی سلامت محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در 22 فصل و 478 صفحه منتشر شده است که شامل عوامل انتقال عفونت های محیطی در بیمارستان، بهداشت فردی در بیمارستان، اصول کلی روش های پاک سازی برای کلیه مراکز بهداشتی درمانی، گندزدایی و استریلیزاسیون در بیمارستان، اصول نظافت و گندزدایی سطوح محیطی در بیمارستان و ... می باشد.

این کتاب در راستای حفظ و ارتقاء سلامت جامعه و افزایش سطح دانش و آگاهی کارشناسان بهداشت محیط بیمارستان که وظیفه مهم نظارت بر بهداشت محیط بیمارستان را به عهده دارند و کلیه کارکنان بیمارستان اعم از مدیران، پزشکان، پرستاران و مراجعین به بیمارستان ها و مراکز بهداشت و درمانی و دانشجویان رشته های مهندسی بهداشت محیط،  بهداشت حرفه ای، پرستاری، گروههای پیراپزشکی و پزشکی تهیه شده است. در مجموعه حاضر سعی شده تا با جمع آوری منابع و آخرین اطلاعات موجود، نکات کاربردی در خصوص حفاظت فردی، گندزدایی و استریلیزاسیون، بهداشت آب، فاضلاب، پسماند و... به صورتی ساده در اختیار خوانندگان قرار گیرد.

شایان ذکر است فایل این کتاب بصورت رایگان در اختیار کلیه خوانندگان قرار خواهد گرفت.

فایل کتاب بهداشت محیط و نقش آن در کنترل عفونت های بیمارستانی

 

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 96336
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست