• تاریخ انتشار : 1402/10/06 - 12:10
  • بازدید : 59
  • تعداد بازدیدکننده : 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها)

بسمه تعالی

(( السلام علیک یا ام العباس "س"))

یلی برخاک افتاد؛مادرش آه نگفت، دستانش را بریدند ؛ مادرش آخ نگفت، برچشمانش تیرزدند ؛ مادرش درد نکشید. حسین را لب تشنه به مسلخ بردند ؛ ولی ام البنین کمرش شکست .واین است معنی ولایت مداری ؛که پسرم فدای حسین .که دین و ولی و امام بر همه چیز مقدم هست حتی فرزند.

هرشهیدی که آورده می شد اگر پرشکوه بود آمدنش ، اما دل مادری می شکست و گل زندگی همسری پرپر می شد و چشمان فرزندانی تر. ولی این همسران آزاده بودند که از زیر بار سنگین این امتحان الهی سرافراز بیرون آمده ؛عزت و استقلال را به سرزمینمان پیش کش می کردند و مادران شهدا ؛چه کشیدند و چه داغی دیدند اما بر فرزندشان نه، که بر زینب و حسین گریستند و نگذاشتند دانه های اشکشان دشمنان را به ذوق آورد.

آموختیم از حضرت ام البنین که مادر ابوالفضل ،مادر علمدار شدن، شایستگی می خواهد که او باتمام عظمتش این شان و شکوه را داشت .

افتخار نام‌گذاری سالروز وفات حضرت ام البنین به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا، زمینه‌ای است برای گرامیداشت مقام و منزلت مادران و همسران بزرگوار شهدای گران‌قدری که با تأسی از این بانوی عظیم الشان با برخورداری از ایمان، ایثار و ازخودگذشتگی در راه اسلام و حفظ و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی، جان فرزند و همسر عزیز خویش را نثار نمودند و با افتخار به جان‌فشانی عزیزان خود در مسیر حق و حقیقت، شکیبایی و استقامت را در شهادت عزیزان خویش به‌عنوان والاترین جلوه‌های ایثار به بهترین وجه ممکن معنا و جاودانه نمودند.

در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها) فرصت را مغتنم می‌شمارم و ضمن تکریم مقام مادران عزیز و همسران گرامی شهدای گران‌قدر و گرامیداشت شأن و منزلت آنان، از پروردگار متعال سلامت، عزت و توفیق روزافزون این بانوان والامقام را مسألت می‌نمایم.

                  محمد حسین وزیری

                                                                                                                             معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده بهداشت و ایمنی

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 136940
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست