• تاریخ انتشار : 1402/10/27 - 14:25
  • بازدید : 187
  • تعداد بازدیدکننده : 167
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هفتمین نشست از سلسله نشست های پژوهش و فناوری در دانشکده بهداشت و ایمنی برگزار شد

سه شنبه 26 دی ماه 1402 هفتمین نشست از سلسله نشست های پژوهش و فناوری با موضوع: طرح های ارتباط با صنعت و جامعه: فرصت ها و راهکارها، برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر اسلامی رییس دانشکده پس از عرض خیرمقدم، استاد دکتر مقیمی را یکی از پایه گذاران و مبنای فکری دانشگاه در حوزه تدوین فرایندها و آئین نامه های ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه دانستند. ایشان هدف از این نشست را بحث درخصوص دیدگاه ها و برنامه های دانشگاه جهت تسهیل گری ارتباط اعضای هیئت علمی با صنعت و جامعه و بررسی فرایندها، بسترها و چالش های موجود در این راه دانستند.

دکتر مقیمی مدیر امور فناوری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه پس از بیان تجربیات خود از صنعت و شرایط کاری در آن حوزه، نکته مهم و راهبردی درخصوص دانشگاه نسل سوم را توجه به سه حوزه آموزش، پژوهش و فناوری دانستند.

وی اراده جدی مدیریت کلان دانشگاه، وجود فرهنگ و ویژگی کارآفرینانه در بین اعضای دانشگاه، ظرفیت سازی، ایجاد ساز­وکار و جریان های نوآوری را از جمله مولفه های دانشگاه کارآفرین برشمردند. ایشان سپس با اشاره به تاریخچه تاسیس مدیریت امور فناوری به معرفی کامل دستورالعمل اجرایی ارتباط با صنعت پرداختند.

در ادامه دکتر مهرنوش ابطحی مدیر ارتباط با صنعت دانشکده راهکارهای پیشنهادی دانشکده جهت تسهیل اجرای طرح های ارتباط با صنعت را بیان کردند و سپس به بیان چالش های پیش روی اجرای این طرح ها پرداختند.

در این نشست حضور مغتنم معاونان پژوهشی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و کارشناسان ستاد معاونت تحقبقات وفناوری به صورت مجازی را شاهد بودیم. جلسه با تبادل نظر اساتید شرکت کننده در جلسه پیرامون این موضوع به کار خود پایان داد.

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 137853
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست