• تاریخ انتشار : 1399/06/18 - 13:14
  • بازدید : 487
  • تعداد بازدیدکننده : 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مصاحبه با خانم دکتر زنده دل مسئول فنی مرکز ارائه خدمات بهداشت حرفه ای

در مسیر فعالیت دانشگاه ها

 

در مسیر فعالیت دانشگاه ها، دانشگاه های نسل سوم  علاوه بر تولید علم و تربیت نیروی متخصص در راستای تجاری سازی علم قدم بر می‌دارد .گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار در چهل و هشتمین سال فعالیت خود در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتخار دارد تا برای پیشبرد اهداف دانشگاه های نسل سوم با ارایه خدمت در حوزه سلامت و بهداشت کار نقش آفرینی نماید. در راستای این مهم مجوز فعالیت آزمایشگاه سطح 3  در کل کشور از وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی به دانشکده ی بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با مسئولیت فنی سرکار خانم دکتر رضوان زنده دل تعلق یافته است.

سرکار خانم دکتر زنده دل مسئول فنی این مرکز در گفت و گو با روابط عمومی دانشکده بهداشت و ایمنی اظهار نمودند: گروه بهداشت حرفه­ای و ایمنی کار به عنوان عضوی از حامیان سلامت جامعه­ ی کارگری وظیفه ی خود می­ داند تا راه­ هایی را برای دستیابی به بهداشت شغلی هموار نماید و با توجه به توانمندی­های دانشکده­ ی بهداشت و ایمنی برای ارایه خدمات بهداشت حرفه ­ای، آزمایشگاه سطح 3 با حمایت 10 نفر عضو هیئت علمی در تخصص ­های مختلف و 4 کارشناس خبره آزمایشگاه فعالیت خود را آغاز نموده است.

 این عضو هئیت علمی تصریح کردند: امکانات و تجهیزات دانشکده­ ی بهداشت و ایمنی شرایطی را فراهم نموده است که علاوه بر انجام خدمات روتین، قابلیت اندازه ­گیری­ های تخصصی و دستگاهی منحصر به فرد فراهم گردد.

وی از حامیان سلامت شغلی دعوت نمودند تا با بازدید از خدمات تخصصی سایت دانشکده­ ی بهداشت و ایمنی در جهت اجرای ماده 85 قانون کار و تامین بهداشت کارگری با گام هایی محکم  قدم  گذاشته شود.

 

 

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 96189
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست