• تاریخ انتشار : 1402/05/01 - 12:18
  • بازدید : 148
  • تعداد بازدیدکننده : 139
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

عضویت آزمایشگاه دانشکده بهداشت و ایمنی در شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی ریاست جمهوری

 

 در راستای سیاست های کلی سلامت ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری و با توجه به سیاست‌های راهبردی دانشگاه مبنی بر ارتقای کیفیت فعالیت‌های تحقیقاتی و تمرکز بر امر پژوهش به‌ویژه تقویت آزمایشگاه‌ها به عنوان زیر ‌ساخت‌ اصلی  پژوهش و فناوری، آزمایشگاه آنالیز دستگاهی پیشرفته بهداشت محیط دانشکده بهداشت و ایمنی با تامین  شرایط و استاندارهای لازم موفق به اخذ موافقت عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوری­های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

شبکه آزمایشگاهی، با هدف افزایش بهره وری زیرساخت های آزمایشگاهی کشور و همچنین ایجاد شبکه‌ای جامع از توانمندی‌های آزمایشگاهی کشور در حوزه فناوری‌های پیشرفته و راهبردی پلتفرم به اشتراک گذاری دستگاه ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی را راه اندازی کرده است.

در این شبکه خدمات آزمایشگاهی متنوعی مانند حوزه های فنی و مهندسی همچون مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن؛ حوزه محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی؛ حوزه های زیست فناوری و پزشکی مانند داروسازی، سلول های بنیادی، مهندسی بافت؛ حوزه های علوم شناختی و مغز؛ صنایع دستی، مواد غذایی و غیره، ارایه می‌شود.

این شبکه علاوه ‌بر مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه سازمان‌های دولتی و وزارتخانه‌های مختلف، مراکز آزمایشگاهی بخش خصوصی را نیز در بر می‌گیرد. بخش‌های آزمایشگاهی وابسته به انواع مؤسسات تحقیقاتی و آموزش عالی اعم از دانشگاه، پژوهشگاه، مرکز تحقیقاتی و مواردی از این دست، می‌توانند در این شبکه عضو شده، فعالیت نمایند.

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی نیز با ارایه پژوهانه و یارانه های متنوع به اعضای هیئت علمی و دانشجویان دریافت خدمات از مراکز عضو شبکه را تسهیل کرده است.

لینک: https://labsnet.ir/

 

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 129479
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست