• تاریخ انتشار : 1399/09/22 - 11:12
  • بازدید : 254
  • تعداد بازدیدکننده : 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

زمان ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی

به اطلاع می رساند

به اطلاع می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) سـال  تحصیلی 1400-1399 آن دانشکده از تاریخ 99/9/22 لغایت 99/9/25 انجام می پذیرد. کلیه پذیرفته شدگان جهت اطلاع از نحوه ثبت نام به سایتac.ir . pg.sbmuمراجعه نموده و پس از دریافت و تکمیل فرم های مربوطه، در سایت http://medical.sbmu.ac.ir  بارگذاری نمایند.

همچنین ضمن ارسال لیست اسامی پذیرفته شدگان(پیوست) آن دانشکده، مقتضی است دستور فرمایید تیم ثبت نام دانشکده مطابق با دستورالعمل ثبت نام و با در نظر گرفتن موارد زیر نسبت به نهایی شدن ثبت نام اقدام نمایند.

1-     کپی کارت ملی

2-     کپی شناسنامه (از تمام صفحات)

3-    کپی دانشنامه و ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه ای که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد. (متذکر می گردد دانشجویان ترم آخر نیز می‌بایست مدارکی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ 30/8/99 ارایه نمایند).

4-    کپی مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه

5-    ارایه موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام مسئول اداری و یا حکم ماموریت آموزشی یا گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه جهت ادامه تحصیل برای کارمندان پیمانی و رسمی دولت و مربیات رسمی

6-    ارایه حکم استخدام رسمی قطعی (جهت استفاده کنندگان از سهمیه مازاد مربیان رسمی )

7-    ارایه گواهی وضعیت طرح نیروی انسانی (اتمام طرح نیروی انسانی و معافیت یا ترخیص از طرح)

8-    کپی ریزنمرات مقاطع کارشناسی و کاردانی ( در صورت دارا بودن )

9-     مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان، ایثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزنده آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...)

*شایان ذکر است پذیرفته شدگان مذکور موظف به ارائه مدرک زبان تا قبل از آزمون جامع می باشند.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 99437
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست