• تاریخ انتشار : 1401/05/03 - 12:57
  • بازدید : 40
  • تعداد بازدیدکننده : 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

راه اندازی وب-اپلیکیشن نجات بان

وب-اپليكيشن

راه اندازی وب-اپلیکیشن نجات بان

وب- اپلیکیشن نجات بان در راستای توسعه دانش سلامت در بلایا و فوریت ها در کشور راه اندازی گردید. یکی از مهمترین فاکتورهای ارتقای ظرفیت  coping  سازمان در برابر بلایا، نحوه سیاستگذاری و مدیریت بحران در سازمان ها می باشد. استفاده از شواهد علمی در هنگام مدیریت و تصمیم گیری، می تواند منجر به برنامه ها و تصمیماتی اثر بخش گردد که علمی و منطبق با بستر فرهنگی-اجتماعی ایران بوده و در نهایت نجات زندگی انسان های بسیاری را در بلایای آتی در پی خواهد داشت. اما مهمترین مساله، شکاف بین بدنه علمی و اجرایی مدیریت بحران در کشور است که مرتفع نمودن آن با راه اندازی وب-اپلیکیشن توسعه دانش سلامت در بلایا و فوریت ها به طور قابل توجهی تسهیل می گردد.

وب-اپلیکیشن توسعه دانش سلامت در بلایا و فوریت ها، پژوهش هایی که توسط اساتید، متخصصین و فارغ التحصیلان سلامت در بلایا برای پاسخ به نیازهای علمی و اطلاعاتی مدیران، سیاستگذاران متخصصین بلایا انجام شده است را به زبان کاربردی و عملیاتی در دسترس کاربران این حوزه (مدیران سیستم سلامت در رده های مختلف، کارشناسان ستادی و عملیاتی و نیز تمامی مدیران و تصمیم سازان حوزه مدیریت بحران) قرار می دهد.

مجری این پروژه، گروه سلامت در بلایا و فوریت های دانشکده بهداشت و ایمنی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است که ماموریت ویژه توسعه دانش سلامت در بلایا و فوریت ها در کلان منطقه 10 را در اختیار دارد. همکاران اصلی پروژه نیز متخصصین و اعضای هیات علمی حوزه سلامت در بلایا و فوریت ها از 14 دانشگاه و سازمان مرتبط می باشند که نقش مهمی در پیشبرد اهداف این پروژه ایفا نموده اند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس زیر مراجعه نمائید:

https://nejatban.com/

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 119058
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست