برگزاري مانور دورميزي به مناسبت هفته پدافند غيرعامل
مانور دورميزي
![]()
سه شنبه 11 آبان ماه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، مانور دورمیزی با طرح سناریوی انتشار مواد شیمیایی، با حضور اقای دکتر باقری به عنوان جانشین فرمانده مدیریت بحران دانشکده و مسئولین حفاظت، عملیات، لجستیک، روابط عمومی، هماهنگی و برنامه ریزی، و تعدادی از اساتید و دانشجویان گروه سلامت در بلایا و فوریت های دانشکده برگزار گردید.
طی این مانور ضمن آشنایی بیشتر اعضا با اقدامات لازم حین وقوع حوادث، نقاط قوت و ضعف کمیته مدیریت بحران دانشکده هنگام وقوع بحران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


نظر