• تاریخ انتشار : 1398/10/09 - 09:38
  • بازدید : 283
  • تعداد بازدیدکننده : 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین سمپوزیوم "مرزبانی زیستی در نظام سلامت"

اولین سمپوزیوم "مرزبانی زیستی در نظام سلامت" یکشنبه اول

اولین سمپوزیوم "مرزبانی زیستی در نظام سلامت" یکشنبه اول دی ماه در دانشکده برگزار شد. این سمپوزیوم با همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور، ستاد پدافند غیرعامل وزارت بهداشت، کارگروه آموزش و اطلاع رسانی  در مديريت بحران و پدافند غيرعامل وزارت بهداشت، مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت و گروه سلامت در بلایا و فوریت های دانشکده بهداشت و ایمنی برگزار شد.

خانم دکتر قمیان دبیر علمی اولین سمپوزیوم مرزبانی زیستی در نظام سلامت، در مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم بیان کردند که با تعامل آموزشی با سازمان پدافند غیر عامل، نیاز به توسعه آموزشی در این حیطه بررسی شده و براین اساس این برنامه مشترک با هدف توسعه دانش علمی، طرح چالش ها و تشریح برنامه­های عملیاتی  در زمینه مرزبانی زیستی در نظام سلامت برگزار گردیده است.

وی ادامه داد: با توجه به تعامل ارزشمند سازمان­های همکار و استقبال دانشجویان انتظار می­رود در آینده پروژه­های پژوهشی و برنامه­های آموزشی مبتنی بر نیاز شکل گیرد.

در این سمپوزیوم یک روزه مباحثی همچون مدیریت مرزبانی زیستی در ایران، مرزبانی زیستی و بیمارهای نوپدید و بازپدید، جایگاه مرزبانی زیستی در ساختار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راهکارهای ارتقا آمادگی نظام سلامت در مرزبانی زیستی، پیشگیری و کنترل بیماری­ها از طریق مرزهای زمینی، پایش زنجیره حرکت زائران و تهدیدهای زیستی و وضعیت موجود مرزبانی زیستی کشور با تمرکز بر مرزهای زمینی در پیاده روی اربعین 1398 توسط اساتید و مدیران این حوزه مطرح شد.

   

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 86938
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست