ارتقای مرتبه جناب آقای دکتر شاهسونی از استادیاری به دانشیاری
ارتقای مرتبه
![]()

در جلسه هیئت ممیزه دانشگاه، مرتبه علمی جناب آقای دکتر عباس شاهسونی عضو محترم گروه آموزشی مهندسی بهداشت محیط دانشکده، از استادیاری به دانشیاری ارتقا یافت.
********
روابط عمومی دانشکده این ارتقای مرتبه را تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت های روزافزون داد.
نظر