• تاریخ انتشار : 1398/06/05 - 13:11
  • بازدید : 1061
  • تعداد بازدیدکننده : 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم تقدير از كارمندان دانشكده در روز كارمند

در هفته دولت مراسمی به مناسبت بزرگداشت روز کارمند در دانشکده بهداشت و ایمنی برگزار شد.

در هفته دولت مراسمی به مناسبت بزرگداشت روز کارمند در دانشکده بهداشت و ایمنی برگزار شد.

این مراسم روز دوشنبه 4 شهریور ماه و با حضور معاونین و کارمندان در سالن شورای دانشکده برگزار گردید.

دکتر محمد حسین وزیری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده ضمن بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر از زحمات و خدمات بدنه کارمندی دانشکده در حوزه های مختلف تشکر نمود.

وی با اشاره به سخن امام علی (ع) که فرمود "هرکاری که این دو خصلت را داشته باشد عبادت است : 1- نیت خدایی  2- خدمت به مردم" افزود وظیفه ما خدمت است و باید با تربیت علمی و اخلاقی دانشجو سعی در ایجاد جامعه بهتر و کارآمد تری داشته باشیم.

دکتر وزیری اصول حاکم بر اخلاق حرفه ای در اسلام را شامل :خدمتگزاری، امانتداری، پیگیری، انضباط کاری، مسئولیت پذیری، مهرورزی، خوش رفتاری، بردباری، دادورزی و پرهیز از خودکامگی برشمرد.

دکتر یداله محرابی معاون پژوهشی دانشکده نیز با تبریک روز کارمند و آرزوی موفقیت برای همه همکاران گفت با توجه به تکمیل فرآیند و اتمام دوره ادغام و انتقال دو دانشکده، خدمت گیرندگان دانشکده از نحوه فعالیت و انجام امور توسط همکاران رضایت کامل دارند و این نشان دهنده انجام وظایف به بهترین نحو توسط کلیه همکاران است که این امر قابل ستودن است.

دکتر سید نادعلی علوی معاون پشتیبانی دانشکده با تشکر از زحمات همکاران گفت کارکنان ستون فقرات بخش اجرایی هر سازمان است و با عملکرد بهتر خود می تواند در پیشبرد اهداف عالیه دانشکده موفق تر باشد.

در پایان مراسم با اهدا لوح از کارمندان دانشکده تقدیر به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 82031
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست